leave your comment(s) and click my nuffnang ads

05 February 2013

aku dan kereta.. part 2!


assalamualaikum wbt!


*gambar takdak motif*
  • muka aku bertambah gelap sebab asyik sangat berjemur tetengah panas tunggu turn nak belajar side parking dan tiga penjuru. tak pernah pulak aku terlintas, krim sunblock pun amat-amat diperlukan sepanjang proses mendapatkan lesen kereta ni! hurmm~
  • aku sempat mentelinga masa cikgu memandu aku bercakap dengan sorang budak lelaki ni. erk, budak? tapi, umur dia lagi tua daripada aku. dia ni belajar kat uitm lendu. tiba-tiba, aku teringatkan cerita hantu uitm lendu yang hangat diperkatakan di segala jenis laman sosial baru-baru ni. hurm, wajib kena interbiu budak ni lain kali. hehe. sebenarnya, betol ke tak cerita tu? konpius =.=
  • telinga aku kini dah jadi lali dengar pakcik yang garang kuasa dua tu membebel. wohaha. good job!
  • kaki aku makin terer melepaskan clutch dengan baik. no more enjin yang knocking disebabkan kecuaian dengan clutch. *athirah! jangan riak!
  • dengki gila tengok orang lain terer bawak kereta! arghh. kenapa la aku ni lembap sangat nak pandai ni?
sapa yang tak nak straight As SPM kan? ;) Ya Allah, kurniakanlah kejayaan yang terbaik buatku.


cuba tengok gambar quote kat atas! haha. kalau tak silap, tu buku teks sejarah kan? pastu, yang kira-kira tu nampak macam sedang menyelesaikan masalah nombor matrik. haha. let past be the past. tapi, rindunya zaman sekolah!

No comments :